Ericssons Astronomi Förening

Besökare

Vi har 111 besökare och inga medlemmar online

Vill du bli medlem

Är du intresserad av astronomi och vill lära känna likasinnade inom Ericsson, då är EAF något för dig!

Ericssons astronomiförening är en förening för ericssonanställda samt pensionärer från Ericsson och lyder därmed under de krav företaget har på sådana föreningar/klubbar. Sökande som ej har dessa kopplingar till företaget kan endast antas som associerad medlem efter godkännande av styrelsen. Associerad medlem får vara delaktig i alla föreningens aktiviteter men har ej rösträtt på årsmötet eller andra föreningsmöten. För att ansöka om medlemskap, eller associerat medlemskap – fyll i nedanstående uppgifter. För ericssonanställda och ericssonpensionärer: När vi mottagit din anmälan och registrerat dig får du en bekräftelse på detta. För sökande som associerad medlem fås besked efter ett styrelsebeslut.

Ange:

För- och efternamn

Telefonnr inklusive riktnr

För anställd på Ericsson:

Ericssonsignatur (eller tidigare sådan för ericssonpensionär)

Tjänsteställe

För övriga: